Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen? Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op door middel van de live chat of door een e-mail te versturen naar info@directverdiend.nl


Hoe kan ik geld verdienen met e-mails lezen
Er zijn veel adverteerders die graag zien dat jij hun website bezoekt en/of hier wat koopt. Wij krijgen betaald wanneer leden aankopen doen of wanneer wij bezoek doorsturen naar onze adverteerders. Hiervan betalen wij onze leden weer.
Hoe kan ik inloggen?
U kan inloggen door op de 'inloggen' knop boven in beeld te klikken!
Hoe kan ik mijn account opzeggen?
U klikt op het kopje 'mijn account' rechtsboven in beeld, hier kiest u voor de optie 'gegevens wijzigen' daar kunt u dan weer kiezen voor de optie 'opzeggen'.
Hoe kan ik mijn inloggegevens opvragen?
U kunt uw inloggegevens opvragen door op de link 'wachtwoord vergeten' te klikken. U krijgt dan een mail van ons.
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens veranderen?
In het menu persoonlijke gegevens kunt u alles behalve uw lidnummer en uw naam veranderen.
Hoe oud moet ik zijn voordat ik mee mag doen
Om deel te nemen aan het Bespaarportaal spaarprogramma moet je minstens 18 jaar zijn
Hoe vraag ik een uitbetaling aan?
Zodra u € 12,50 heeft verdiend kunt u naar 'mijn account' rechtsboven in beeld gaan dan naar saldo overzicht en daar kunt u uw uitbetaling aanvragen.
Hoeveel verdien ik met het lezen van e-mails?
Dit hangt af van uw bonus-malus status. De verdiensten liggen tussen de 0,08 en 3 cent per mail. Wanneer je start zal de vergoeding 1 cent per gelezen mail zijn. Dit kan stijgen als je actief deelneemt aan ons programma door bijv. producten te kopen bij aangesloten webshops, energiecontracten over te sluiten of mee te doen aan vragenlijsten. Lees je enkel mails en doe je nooit ergens aan mee en bestel je nooit wat? Dan zullen je mailverdiensten steeds verder zakken.
Ik ben afkomstig van buiten Nederland, kan ik nu meedoen?
Nee, wij accepteren alleen leden uit Nederland
Kan ik mijn saldo overzetten naar een ander account?
Het is niet mogelijk uw saldo over te zetten naar een ander account. Een saldo is persoons en account gebonden.
Mag ik meer dan 1 account in mijn bezit hebben hebben?
Nee, het is niet toegestaan om meer dan 1 account per huishouden/ip/pc te hebben.
Waar kan ik mijn saldo bekijken?
U kunt uw saldo bekijken in 'mijn account' en daar naar "saldo overzicht"
Wanneer kan ik een uit betaling aan vragen?
U kunt een uitbetaling aanvragen zodra u minimaal € 12,50 heeft verdiend.
Wanneer word ik uitbetaald?
Aanvragen worden binnen 30 dagen voldaan . Betalingen gaan via de bank.
Wat is de bonus-malus regeling?
Heel kort gezegd is de bonus-malus regeling een methode om actieve leden te belonen. Bij elke aankoop die je doet bij een webshop via onze website, vragenlijst die je invult via onze website, abonnement of verzekering die je afsluit via onze website stijgt jouw bonus-status. Hoe hoger jouw status is, hoe hoger de vergoeding is die jij ontvangt voor het lezen van mails, maar ook hoe hoger de cashback kortingen en vergoedingen voor het invullen van prijsvragen. Aan de andere kant werkt het natuurlijk net zo. Lees je alleen mails en doe je voor de rest nergens aan mee dan zal je status juist zakken, waardoor ook je mailverdiensten en cashback kortingen zullen zakken.
Wat is een IBAN nummer?
Op 1 augustus 2014 is Nederland overgegaan op het IBAN-systeem voor binnenlandse betalingen. Alle bank- en girorekeningen zijn aangevuld met enkele letters en cijfers. Vanaf deze datum is het dan ook enkel nog mogelijk om een uitbetaling aan te vragen met jouw IBAN nummer. Deze kun je altijd op je bankafschrift terugvinden of via je internetbankieren.